Profesionální správa sociálních sítí vám pomůže zazářit online

správa sociálních sítí

Pro firmy je naprostou nutností být přítomen v online prostředí, avšak velmi záleží také na tom, jak se zde prezentujete. Špatná prezentace je kolikrát ještě horší, než kdybyste se neprezentovali vůbec. Ta dobrá se naopak vyplatí.

Jak přesně komunikovat s veřejností online? Pojďme se podívat na zoubek třem základním pilířům.

Správa sociálních sítí je bod číslo jedna

Sociální sítě hýbou dnešním světem, a proto je naprosto nezbytné se zde vyskytovat. Nestačí si založit profil, musíte být aktivní. Přidávat příspěvky, komunikovat s veřejností, odpovídat na zprávy i komentáře. Běžní zaměstnanci na tohle opravdu nemají čas, proto je na místě správa sociálních sítí od profesionálů. Obzvlášť pokud cílíte na mladší generace, musíte mít propracovanou strategii a vědět, jak zaujmout.

Copywriter rozmluví váš web

Už z profilu na sociálních sítích by mělo být poznat, čím se zabýváte. Pokud ale lidé budou chtít vědět více, zamíří k vám na web. Stejně tak tam skončí lidé, co vás najdou přes vyhledávače. Web by tedy měl vypadat k světu, být přehledný a obsahovat všechny důležité informace. S tím pomůže zase profesionální copywriter. Rozmluví váš web, udělá ho přívětivý jak pro lidské čtenáře, tak pro vyhledávače. A mimochodem, copywriter má celou řadu dalších využití. Může vám tvořit tiskové zprávy, texty marketingových kampaní, články apod.

Akvizice zákazníků e-mailem

Na sociálních sítích zaujmete, zákazníky přivedete na web a třeba výměnou za e-book získáte jejich e-mailovou adresu. Co pak? Následuje akvizice zákazníků, tedy proměna uživatelů na zákazníky. Potřebujete nápaditý e-mail, s nímž pomůže třeba právě copywriter.

Pomalu to vypadá, že by si firma kvůli působení online měla najmout deset dalších specialistů. Ve skutečnosti může vše zastat jedna asistentka. Tedy nikoliv přímo jedna osoba, je nereálné, aby jeden člověk ovládal perfektně všechno. Online asistentka MyTimi, za níž se skrývá tým odborníků, toho však zvládá hodně.

Sdílet článek